فایل ورد مقاله بررسي ساخت نمونه آزمايشگاهي قطارهاي پرنده مغناطيسي به روش جذبي

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله بررسي ساخت نمونه آزمايشگاهي قطارهاي پرنده مغناطيسي به روش جذبي دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله بررسي ساخت نمونه آزمايشگاهي قطارهاي پرنده مغناطيسي به روش جذبي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله بررسي ساخت نمونه آزمايشگاهي قطارهاي پرنده مغناطيسي به روش جذبي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله بررسي ساخت نمونه آزمايشگاهي قطارهاي پرنده مغناطيسي به روش جذبي :


محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن
تعداد صفحات:10
نویسنده(ها):
میلاد کاظمی – دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، دانشگاه تهران
مصطفی کاظمی – دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف
محمد کاظمی – دانشکده مهندسی مکانیک، دانشگاه تربیت مدرس

چکیده:
در سیستم های حمل و نقل سریع، بحث اصطکاک چرخ و ریلها، استهلاک بالایی را برای سیستم در بر خواهد داشت و یکی از مو.انع افزایش بیشتر سرعت خواهد بود. بدین منظور قطارهای پرنده ی مغناطیسی طراحی گردید که در آنها اصطکاک کاملا حذف می گردد. امروزه این گونه از قطارها در کشورهایی مثل چین مورد استفاده ی تجاری پیدا کرده اند. در این مقاله روش های مختلف تعلیق مغناطیسی اجسام حجیم، که در تعلیق مغناطیسی قطارهای پرنده کاربرد دارند، بررسی شده و در نهایت متناسب با امکانات داخلی، بهترین سیستم تعلیق انتخاب می گردد. همچنین، این مقاله به طراحی کنترلر این سیستم پرداخته و بهترین مکان را برای قرار دادن سنسورها معرفی می کند. ارائه ی ساختار مکانیکی و تعیین مکان بهینه ی آهنرباها در هر واگن از جمله دیگر نوآوری های این مقاله می باشد. در این گونه از قطارها علاوه بر سیستم تعلیق، سیستم پیشران و کنترل امنیت نیز بایستی تعبیه شوند. سیستم پیشران بایستی بدون نیاز به اصطکاک حرکت رو به جلو ایجاد کند. این مقاله از موتورهای القایی خطی به عنوان پیشران استفاده کرده و سیستمی مشابه سیستم تعلیق برای کنترل امنیت قطار معرفی می کند. در نهایت سیستم های معرفی شده باری یک نمونه ازمایشگاهی 11 کیلو گرمی ساخته شده و مورد آزمایش قرار گرفته است.

توضیحات بیشتر