فایل ورد مقاله دستيابي به نقطه بيشينه توان ماکزيمم (MPPT) در سيستم توربين بادي با استفاده از الگوريتم فازي

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله دستيابي به نقطه بيشينه توان ماکزيمم (MPPT) در سيستم توربين بادي با استفاده از الگوريتم فازي دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله دستيابي به نقطه بيشينه توان ماکزيمم (MPPT) در سيستم توربين بادي با استفاده از الگوريتم فازي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله دستيابي به نقطه بيشينه توان ماکزيمم (MPPT) در سيستم توربين بادي با استفاده از الگوريتم فازي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله دستيابي به نقطه بيشينه توان ماکزيمم (MPPT) در سيستم توربين بادي با استفاده از الگوريتم فازي :


محل انتشار: ششمین همایش فرامنطقه ای پیشرفتهای نوین در علوم مهندسی
تعداد صفحات:9
نویسنده(ها):
هادی سفیدگر – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برق قدرت، دانشگاه صنعتی نوشیروان بابل
سیداصغر غلامیان – استادیار گروه مهندسی برق قدرت، دانشگاه صنعتی نوشیروان بابل
عبدالرضا شیخ الاسلامی – دانشیار گروه مهندسی برق قدرت، دانشگاه صنعتی نوشیروان بابل
سیدباقر سلطانی – رئیس گروه هواشناسی دریایی، داراه کل هواشناسی استان مازندران

چکیده:
این مقاله مبنی بر یک سیستم تبدیل انرژی بادی جدا از شبکه می باشد که به بررسی یک استراتژی جدید جهت دستیابی به نقطه بیشینه توان (MPPT) می پردازد. برای دست یافتن به این هدف، اکثر روشهای ردیابی نقطه ی حداکثر توان (MPPT) سیستم بادی، بر اساس منحنی حداکثر توان توربین بادی و پروفیل سرعت باد کار می کنند که استفاده از این روشها بطور عملی با هزینه ی بالا و مشکلات فراوان همراه خواهد بود. در روش پیشنهادی، از ولتاژ و جریان بار نمونه گیری کرده و به یک سیستم فازی می فرستد سیستم فازی با تحلیل سیگنال ورودی و مقایسه با چرخه کار (D)، فرمان کلید زنی را به MOSFET می دهد و کنترلر با تغییرات ولتاژ (V(dc (ولتاژ بعد از یکسو ساز)، سرعت رتور توربین را کنترل و در این استراتژی کنترلی با تغییرات ولتاژ DC، نقطه بیشینه توان را ردیابی می کند و کاملاً مستقل از مشخصات توربین و ژنراتور می باشد.

توضیحات بیشتر