فایل ورد مقاله راهبرد بازاريابي بهينه (يک روش تصميم گيري با ANP و TOPSIS)

لینک دانلود

فایل ورد مقاله راهبرد بازاريابي بهينه (يک روش تصميم گيري با ANP و TOPSIS) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله راهبرد بازاريابي بهينه (يک روش تصميم گيري با ANP و TOPSIS) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله راهبرد بازاريابي بهينه (يک روش تصميم گيري با ANP و TOPSIS)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله راهبرد بازاريابي بهينه (يک روش تصميم گيري با ANP و TOPSIS) :



تعداد صفحات:9
چکیده:
هدف مطالعه فعلی، مدل کردن مسئله تصمیم گیری برای راهبرد بازاریابی بعنوان تصمیم گیری چند معیاره (MCDM) است و تأمین یک چارچوب پنج مرحله ای تصمیم گیری برای تشخیص دقیق راهبرد های بازاریابی می باشد. یک چارچوب تصمیم گیری بر اساس راهبرد بازار، برای تشخیص مناسب ترین راهبرد در یک رویکرد کارا، مورد نیاز است. توضیح مطالعه جاری مبتنی است بر اجرای عملی فرایند تحلیل شبکه ای (ANP) و تکنیکی برای اولویت ترجیحات بر اساس مشابهت به جواب بهینه (TOPSIS) که می تواند بوسیله راهبردهای بازاریابی در یک صنعت واقعی به منظور تشخیص راهبرد مناسب، مورد بهره برداری قرار بگیرد. بعلاوه، نتیجه می تواند برای مدیران هتلها در راهبرد بازاریابی به منظور کمک به بدست آوردن مزیت رقابتی با ارزیابی منابع بازاریابی، بعنوان راهنما مورد استفاده قرار گیرد.چارجوب پیشنهادی می تواند برای تشخیص راهبرد های صحیح بازاریابی به آسانی آموخته و پیروی شود.

توضیحات بیشتر